سرخط خبرها

امشب ماه بی بدیل بنی هاشم طلوع می‌کند + فیلم

  • کد خبر: ۱۵۱۸۹۰
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
امشب ماه بی بدیل بنی هاشم طلوع می‌کند + فیلم
هلال ماه شعبان امشب خیره به نور قمری است که از خانه حضرت علی(ع) پرده از رخ خواهد کشید و ام‌البنین را برات مادری خواهد داد.

به گزارش شهرآرانیوز، امشب ماه آسمان، تنها به گوشه چشم مولود خانه مولا است که دلش قرص می‌شود و بدر را در آیینه چشمان این نوزاد به تماشا می‌نشیند.

ای عباس(ع) تو همان باب‌الحوائجی که بیعت با دستانت، بیعت با دستان مولا علی(ع) است؛ از همین روست که گهواره امروز تو، فقط به سمت نینوا تکان می‌خورد تا آشوب دلت را در یاری برادر، به آرامش دعوت کند.


از تو سخن گفتن یارای هیچ قلم و مرکبی نیست، همان بس که سجاد آل طه(ع) فرمود: «عباس را نزد خداوند منزلتی است که در روز قیامت همه شهیدان بر آن رشک می‌برند.»

همین دستان کوچک گهواره امشب، تندیس کربلای امام حسین (ع) خواهد شد و سرخی خون رگ‌هایش تمام تاریخ را رنگین خواهد کرد و روزی درهای بهشت را بروی اهلش خواهد گشود. 

عظمت حضور تو در قلب تاریخ، حقیقتی است که حتی دشمنان خاندان آل محمد(ص) نیز به آن معترفند چرا که ولایتمداری، ادب و ایمانت زبانزد خاص و عام بود؛ چنانچه امام صادق(ع) فرموده است: «عموی ما، عباس، دارای بینشی ژرف و ایمانی راسخ بود؛ همراه با امام حسین (ع) جهاد کرد و نیک آزمایش داد و به شهادت رسید

تو آمدی که «جانبازی» اعتبار گیرد و حرمت یابد تا همگان بدانند برای بلندای نام امام و پیشوایت تن و جان، کمترین چیزی است که در طبق اخلاص قرار خواهی داد. 
و چه زیبا گفت امام سجاد (ع) که: «رحمت خدا بر عباس! ایثار کرد و کوشید و جان فدای برادرش کرد»

ولادت ماه بنی هاشم و اسوه ایثار و «روز جانباز» بر حریر قلب دوستداران عباس آل محمد (ع) فرخنده باد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->